Festivali kodulehekülg on internetiturunduse alus. Kuna internetis on sadu miljoneid veebilehti siis peab iga kodulehekülg võitlema piiratud hulga internetikasutajate tähelepanu nimel. Seega peab suurt tähelepanu pöörama kodulehekülje disainile ja atraktiivsusele. Navigeerimine peab olema selge ja vajalik informatsioon kiiresti leitav. Loogilise ülesehitusega kodulehekülg ei väsita ega ehmata külastajat.
Kodulehekülg hakkab turunduskanalina tööle alles siis, kui kliendid selle üles leiavad. Seega peab mõtlema ka sellele kuidas kodulehekülje veebiaadressit reklaamida. Lihtsaim ja odavaim viis on kindlasti lingi jagamine facebookis ja twitteris. Aga ka see on piiratud ruum. Kõige parema lahenduse pakuvad festivali reklaamimiseks kindlasti proffesionaalsed internetiturundus ettevõtted. Õnneks leiab internetist palju tasuta õpetusi ja näiteid.
No comments:
Post a Comment